Panel badawczy Klub Kantar to społeczność ludzi, która wyraziła chęć dzielenia się swoimi opiniami poprzez wypełnianie płatnych ankiet przesyłanych mailem lub za pomocą aplikacji mobilnej. Uczestnikiem panelu może zostać każda osoba, która pozytywnie przejdzie proces rekrutacji i weryfikacji.
Panel badawczy Klub Kantar jest własnością spółki Kantar Polska, lidera na rynku badań marketingowych i społecznych w Polsce.
Kantar Polska należy do międzynarodowej grupy badawczej Kantar, która jest jedną z największych na świecie organizacji zajmujących się badaniami rynku i doradztwem. Kantar zatrudnia 30 000 pracowników w 100 krajach na całym świecie, we wszystkich obszarach badań i doradztwa. Z usług grupy korzystają największe międzynarodowe i polskie przedsiębiorstwa i instytucje, a także firmy średniej wielkości. W Polsce korzystamy z bogatego doświadczenia firm Millward Brown oraz TNS, które połączyły się i jako Kantar Polska należą do międzynarodowej sieci Kantar.
Priorytetem w działalności badawczej Kantar Polska jest zdobywanie doświadczenia oraz wiedzy o konsumencie i przekazywanie tej wiedzy swoim Klientom, którzy dzięki niej mogą optymalizować swoją ofertę na rynku. Kantar Polska doradza swoim Klientom w obszarach innowacji, wizerunku marki, komunikacji i relacji z klientami, w oparciu o bogatą wiedzę ekspercką oraz wiodące na rynku rozwiązania.