Wszystkie
O panelu
Zasady uczestnictwa
Nagrody
Dane osobowe
Wymagania sprzętowe
Czym jest Klub Kantar?

Panel badawczy Klub Kantar to społeczność ludzi, która wyraziła chęć dzielenia się swoimi opiniami poprzez wypełnianie płatnych ankiet przesyłanych mailem lub za pomocą aplikacji mobilnej. Uczestnikiem panelu może zostać każda osoba, która pozytywnie przejdzie proces rekrutacji i weryfikacji.

Panel badawczy Klub Kantar jest własnością firmy Kantar Polska, lidera na rynku badań marketingowych i społecznych w Polsce.

Kantar Polska należy do międzynarodowej grupy badawczej Kantar, która jest jedną z największych na świecie organizacji zajmujących się badaniami rynku i doradztwem. Kantar zatrudnia 30 000 pracowników w 100 krajach na całym świecie, we wszystkich obszarach badań i doradztwa. Z usług grupy korzystają największe międzynarodowe i polskie przedsiębiorstwa i instytucje, a także firmy średniej wielkości. W Polsce w ramach Kantara funkcjonują następujące marki badawcze: Kantar Health, Kantar Media, Kantar Millward Brown, Kantar Public i Kantar TNS.

Priorytetem w działalności badawczej Kantar Polska jest zdobywanie doświadczenia i wiedzy o konsumencie i przekazywanie tej wiedzy swoim klientom, którzy dzięki niej mogą optymalizować swoją ofertę na rynku. Kantar Polska doradza swoim klientom w obszarach innowacji, wizerunku marki, komunikacji i relacji z klientami, w oparciu o bogatą wiedzę ekspercką oraz wiodące na rynku rozwiązania.

W jaki sposób mogę dołączyć do panelu badawczego Klub Kantar?

Na początku należy wypełnić krótki formularz rejestracyjny dostępny na stronie internetowej www.klubkantar.pl. Następnie na adres e-mail podany podczas rejestracji otrzymasz link potwierdzający zgłoszenie do panelu, a w ślad za nim trafi do Ciebie nasza pierwsza ankieta.

Jest dla nas bardzo ważne aby ankiety wypełniać bardzo starannie i zgodnie z prawdą. Za udział w każdej ankiecie (pierwszej i każdej kolejnej) otrzymasz punkty, które później można wymienić na przelew pieniężny, doładowanie telefonu lub bon podarunkowy do sklepu EMPIK.

Rejestracja w panelu Klub Kantar jest całkowicie darmowa.

W jaki sposób dostanę zaproszenia do badań?

Zaproszenia do badań są przesyłane na podany podczas rejestracji adres skrzynki e-mail.

W treści maila zawsze znajduje się również informacja o czasie trwania ankiety, tematyce i liczbie punktów, która zostanie przyznana po jej wypełnieniu.

Wszystkie możliwe w danym momencie ankiety do wypełnienia będą również widoczne po zalogowaniu się na Twoim indywidualnym profilu panelowym.

Jak często będę uczestniczył w badaniach?

Częstotliwość uczestnictwa w badaniach może być różna, uczestnicy panelu Klub Kantar do poszczególnych badań są losowani. Dodatkowo do niektórych badań zapraszane są osoby spełniające określone kryteria np. tylko w określonym wieku.

Ile punktów można zdobyć?

Każdorazowo wraz z kwestionariuszem do wypełnienia otrzymasz informację o czasie trwania ankiety oraz ilości możliwych do zdobycia punktów. Punkty przyznawane są automatycznie po wypełnieniu kwestionariusza, ale tylko w momencie udzielenia poprawnej odpowiedzi na proste pytanie konkursowe które znajduje się na końcu każdej ankiety.

Jakie wynagrodzenie będę otrzymywał(a) za wypełnianie ankiet?

W panelu badawczym Klub Kantar wynagrodzenie to punkty, które można wymienić na nagrody. Liczba punktów przyznawanych za każdą ankietę zależy od jej długości, stopnia skomplikowania i tematyki. Rozpiętość punktów za ankietę jest więc bardzo duża (od kilkudziesięciu punktów za krótkie ankiety do nawet kilkuset w przypadku badań wymagających większego zaangażowania).

Czy mogę zrezygnować z członkostwa w Klubie Kantar?

Tak. Uczestnictwo w Klubie Kantar jest dobrowolne i w każdej chwili możesz zrezygnować z dalszego w nim udziału. Jeżeli nie chcesz już dostawać informacji o nowych badaniach w każdej chwili możesz wyrazić taką wolę poprzez wysłanie nam e-maila/wiadomości z swojego konta profilowego lub skorzystania z opcji „rezygnuję” dostępnej na Twoim profilu.

Jak mogę wymienić punkty na nagrody?

Po zalogowaniu w zakładce „Nagrody” będzie znajdowała się aktualna oferta nagród, na które można wymienić zdobyte punkty. W chwili obecnej są to: przelew pieniężny, doładowanie telefonu lub bon do sklepu EMPIK. Oferta nagród jest przez nas sukcesywnie poszerzana.

Czy mogę mieć zaufanie do panelu badawczego Klub Kantar?

Właścicielem panelu Klub Kantar jest wiodący instytut badawczy w Polsce – Kantar Polska działający na rynku badań marketingowych i społecznych od wielu lat. W naszym panelu Klub Kantar jest zarejestrowanych około 80 tysięcy osób. Realizujemy badania dla wielu uznanych klientów – przedsiębiorstw, jednostek publicznych i placówek naukowych.

Czy ankiety są anonimowe?

Wszystkie odpowiedzi, których udzielasz w ankietach w panelu Klub Kantar są anonimowe. Wyniki są wykorzystywane do zbiorczych analiz statystycznych i nikt nie ma wglądu do indywidualnych odpowiedzi respondenta.

Wszystkie badania firmy Kantar Polska są realizowane w zgodzie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych, postanowieniami europejskiego rozporządzenia w sprawie ochrony danych (RODO) oraz branżowym kodeksem badawczym ICC/ESOMAR.

Czy moje dane osobowe będą przekazywane innym firmom?

Nigdy nie przekazujemy Twoich danych osobowych innym firmom, poza jednym przypadkiem, kiedy wybrana przez Ciebie gratyfikacja będzie wymagała dostarczenia nagrody drogą pocztową. Wtedy dane potrzebne do realizacji zamówienia zostaną przekazane naszemu partnerowi w celu dostarczenia nagrody. W takich sytuacjach niezbędna jednak będzie Twoja dodatkowa zgoda.

Czy mogę zmieniać / aktualizować swoje dane?

Tak, po zalogowaniu na stronę indywidualnego profilu panelisty będzie można uaktualniać swoje dane w zakładce „Moje dane”. Jest dla nas bardzo ważne, aby Twoje dane były zawsze jak najaktualniejsze.

Czy informacje z badań będą dostępne na stronie?

Tak, niektóre wyniki z realizowanych przez nas badań będą dostępne na stronie Panelu Klub Kantar.

Czy moje dane są bezpieczne?

Tak, dane uczestników Klub Kantar są przechowane na specjalnie do togo przystosowanych serwerach, posiadających odpowiednie zabezpieczenia i certyfikaty, spełniające współczesne wymagania dotyczące ochrony danych osobowych.

Czy będę dostawać e-maile ze SPAM’em reklamowym, jeżeli zostanę uczestnikiem Klubu Kantar?

Nie, nasza działalność skupia się tylko i wyłącznie na badaniach marketingowych i rynkowych, nie rozsyłamy reklam ani innych informacji poprzez e-mail. Twoje adresy e-mailowe nie będą także przekazywane firmom trzecim, chyba, że tego wymaga dostarczenie nagrody.

Czy muszę uczestniczyć w każdym badaniu?

Udział w badaniach jest dobrowolny, należy jednak pamiętać, że w im większej liczbie badań będziesz uczestniczył/a tym więcej punktów jesteś w stanie zdobyć. Zależy nam na stałej, regularnej współpracy z uczestnikami panelu Klub Kantar – osoby aktywne mogą liczyć na częstsze otrzymywanie zaproszeń do ankiet. Jednocześnie, jeśli przez dłuższy okres nie będziesz uczestniczyć w żadnym badaniu, może to być podstawą do usunięcia Ciebie z Panelu Klub Kantar.

Czy muszę się codziennie logować na stronie żeby nie przegapić jakiegoś badania?

Nie, informacja o tym, że pojawiło się nowe badanie, do którego zostałeś/aś wylosowany/a zostanie wysłana również mailem. Zachęcamy jednak do jak najczęstszego odwiedzania swojego profilu panelowego.

Ile trwają zazwyczaj ankiety na panelu Klub Kantar?

Czas trwania ankiet, jest bardzo różny (od 2-3 min do nawet 30-35 min). O czasie potrzebnym na wypełnienie ankiety informujemy każdorazowo w mailu zapraszającym do badania.

Czy można przerywać rozpoczętą ankietę i dokończyć ją później?

Tak, można przerwać wypełnianie ankiety i w późniejszym terminie dokończyć ją od miejsca, gdzie została ona przerwana. W przypadku badań realizowanych we współpracy z innymi firmami, może pojawić się dodatkowy wymóg odczekania 15 min do ponownego wejścia na ankietę.

Czy muszę odpowiadać na wszystkie pytania ankiety?

Tak, strony z badaniem są skonstruowane w ten sposób, że przejście do kolejnego pytania jest niemożliwe bez zaznaczenia jakiejkolwiek odpowiedzi w bieżącym pytaniu. W niektórych przypadkach, zwłaszcza w przypadku pytań drażliwych, pojawi się jednak możliwość zaznaczenia pozycji „odmowa odpowiedzi” lub „nie wiem”.

Czy muszę mieć specjalny komputer, aby uczestniczyć w panelu?

Nie, każdy współczesny komputer, na którym da korzystać się z Internetu wystarczy, aby móc uczestniczyć w Klubie Kantar. W celu prawidłowego uczestnictwa wymagane jest połączenie z internetem oraz przeglądarka internetowa (aktualna wersja jednej z przeglądaek internetowych: Opera, Firefox, Chrome, Safari, Internet Explorer lub inna).

W niektórych badaniach (szczególnie kiedy prezentujemy reklamy) wymagamy realizacji ankiety z włączonym dźwiękiem.

Czy mogę wypełniać ankiety na urządzeniach mobilnych?

Tak, w większości badań. Jeśli badanie nie będzie możliwe do wypełnienia na urządzeniu mobilnym ze względu na sposób prezentowanych pytań, będziemy o tym informować w mailu zapraszającym do badania.

Co to są pliki „cookie”? W jaki sposób i do czego panel Klub Kantar używa tego rodzaju plików?

„Cookie” to mały plik z danymi, zapisywany na dysku twardym komputera użytkownika przy odwiedzaniu stron internetowych. Plik „cookie” może zawierać różne rodzaje informacji, w tym identyfikator użytkownika, który jest wykorzystywany przez stronę w celu monitorowania odwiedzanych podstron. Zastrzegamy sobie prawo do korzystania z plików typu „cookie” w celu ułatwiania użytkownikom korzystania ze Strony internetowej, ustalania schematów ruchu na stronie oraz w innych podobnych celach.

Pliki cookie umieszczane są także dla poprawnej realizacji badań i wypełniania ankiet. Konieczne jest akceptowanie plików cookies pochodzących z naszego systemu. Pliki cookies stosowane w systemie Panelu Klub Kantar wykorzystywane są w celu ustanowienia i utrzymania sesji użytkownika w tym systemie. Brak akceptacji korzystania z plików cookie w systemie Klub Kantar uniemożliwia zalogowanie się i korzystanie z systemu. Informacja o tym, w jaki sposób wyłączyć ciasteczka znajduje się w „Polityce bezpieczeństwa i prywatności”.

Na czym będą polegały konkursy?

Klubowicz, który zostanie wylosowany do badania i odpowie na jego pytania za każdym razem otrzyma na końcu proste pytanie konkursowe. Po udzieleniu poprawnej odpowiedzi zostaną przyznane punkty – zgodnie z informacją podaną w zaproszeniu do badania.

Jaki jest czas oczekiwania na nagrody?

Czas oczekiwania zależy od rodzaju nagrody. Kody podarunkowe Empik oraz doładowania telefonu są realizowane automatycznie, przelewy pieniężne są realizowane w ciągu 28 dni. Księgowość Kantar Polska realizuje przelewy pieniężne dwa razy w miesiącu (około 1 i 15 dnia każdego miesiąca).

Jakie nagrody mam do wyboru w panelu Klub Kantar?

Wszystkie dostępne nagrody można obejrzeć na stronie panelu, po zalogowaniu się na indywidualne konto panelowe. Obecnie są to: przelew pieniężny, karta podarunkowa Empik i doładowanie telefonu.

Jak doładować telefon kodem doładowującym?

Aby doładować konto 14 cyfrowym kodem otrzymanym z Klubu Kantar, skorzystaj z kodu USSD dedykowanego dla danego operatora:

Wybierz z klawiatury telefonu, którego konto chcesz doładować *3 cyfrowy kod operatora*[wpisz 14-cyfrowy kod otrzymany mailem lub wyświetlony na stronie klubkantar.pl po zamówieniu nagrody]# i zatwierdź tym przyciskiem, którego używasz do wykonywania połączeń.

Przykład: jeśli Twój kod doładowujący to 12345678998765, a operator ma kod 999 to wybierz: *999*12345678998765# i zatwierdź tym przyciskiem, którego używasz do wykonywania połączeń.

  • Doładowanie konta Lycamobile *131*KOD_DOŁADOWUJĄCY#
  • Doładowanie konta Orange *125*KOD_DOŁADOWUJĄCY#
  • Doładowanie konta Nju Mobile *128*KOD_DOŁADOWUJĄCY#
  • Doładowanie konta Play *100*KOD_DOŁADOWUJĄCY#
  • Doładowanie konta Plus *123*KOD_DOŁADOWUJĄCY#
  • Doładowanie konta Plush *123*KOD_DOŁADOWUJĄCY#
  • Doładowanie konta Telegrosik http://doladowania.telegrosik.pl/
  • Doładowanie konta T-Mobile *111*KOD_DOŁADOWUJĄCY#
  • Doładowanie konta Heyah *109*KOD_DOŁADOWUJĄCY#
  • Doładowanie konta Virgin Mobile *100*KOD_DOŁADOWUJĄCY#
  • Doładowanie konta Wrodzinie *123*KOD_DOŁADOWUJĄCY#

O kodach USSD dowiesz się więcej na stronie swojego operatora.

Czy mogę posiadać więcej niż jedno konto w panelu Klub Kantar?

Jedna osoba może posiadać tylko jedno indywidualne konto w panelu. Posiadanie więcej niż jednego konta w panelu Klub Kantar może być podstawą usunięcia kont i wykluczenia posiadacza tych kont z naszego panelu.

Czy mogę zaprosić do udziału w panelu badawczym Klub Kantar inne osoby?

Tak. Każdy zarejestrowany uczestnik może zaprosić do badań w panelu Klub Kantar inne osoby - członków rodziny, przyjaciół i znajomych. Każdy z zaproszonych musi osobno przejść przez procedurę rejestracji.

Czy są jakieś wymogi formalne, aby móc się zarejestrować w panelu Klub Kantar?

Uczestnikiem może być osoba fizyczna, posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych, która ukończyła 16 rok życia lub ukończyła 15 rok życia i otrzymała zgodę rodzica lub opiekuna na udział w Klubie Kantar.

Co zrobić gdy zapomniałem hasła?

Na ekranie logowania do Panelu Klub Kantar należy wybrać opcję „zapomniałem hasła”, wtedy na podany adres mailowy, który musi być taki sam jak adres podawany podczas rekrutacji zostanie wysłane nowe, jednorazowe hasło. Po zalogowaniu na to hasło należy przejść procedurę zmiany hasła na nowe.

Czy mogę skontaktować się z administratorem panelu Klub Kantar, aby zadać dodatkowe pytania lub wyjaśnić wątpliwości?

Jeśli nie znalazłeś/aś odpowiedzi na swoje pytania prosimy napisać do nas na adres: kontakt@klubkantar.pl