Wszystkie
O panelu
Zasady uczestnictwa
Nagrody
Dane osobowe
Wymagania sprzętowe
Czym jest Klub Kantar?

Panel badawczy Klub Kantar to społeczność ludzi, która wyraziła chęć dzielenia się swoimi opiniami poprzez wypełnianie płatnych ankiet przesyłanych mailem lub za pomocą aplikacji mobilnej. Uczestnikiem panelu może zostać każda osoba, która pozytywnie przejdzie proces rekrutacji i weryfikacji.

Panel badawczy Klub Kantar jest własnością spółki Kantar Polska, lidera na rynku badań marketingowych i społecznych w Polsce.

Kantar Polska należy do międzynarodowej grupy badawczej Kantar, która jest jedną z największych na świecie organizacji zajmujących się badaniami rynku i doradztwem. Kantar zatrudnia 30 000 pracowników w 100 krajach na całym świecie, we wszystkich obszarach badań i doradztwa. Z usług grupy korzystają największe międzynarodowe i polskie przedsiębiorstwa i instytucje, a także firmy średniej wielkości. W Polsce korzystamy z bogatego doświadczenia firm Millward Brown oraz TNS, które połączyły się i jako Kantar Polska należą do międzynarodowej sieci Kantar.

Priorytetem w działalności badawczej Kantar Polska jest zdobywanie doświadczenia oraz wiedzy o konsumencie i przekazywanie tej wiedzy swoim Klientom, którzy dzięki niej mogą optymalizować swoją ofertę na rynku. Kantar Polska doradza swoim Klientom w obszarach innowacji, wizerunku marki, komunikacji i relacji z klientami, w oparciu o bogatą wiedzę ekspercką oraz wiodące na rynku rozwiązania.

W jaki sposób mogę dołączyć do panelu badawczego Klub Kantar?

Na początku należy wypełnić krótki formularz rejestracyjny dostępny na stronie internetowej www.klubkantar.pl. Następnie na adres e-mail podany podczas rejestracji otrzymasz link potwierdzający zgłoszenie do panelu, a w ślad za nim trafi do Ciebie nasza pierwsza ankieta.

Jest dla nas bardzo ważne aby ankiety wypełniać bardzo starannie i zgodnie z prawdą. Za udział w każdej ankiecie (pierwszej i każdej kolejnej) otrzymasz punkty, które później możesz wymienić na przelew pieniężny, doładowanie telefonu lub bon podarunkowy do sklepu EMPIK.

Rejestracja w panelu Klub Kantar jest całkowicie darmowa.

W jaki sposób dostanę zaproszenia do badań?

Zaproszenia do badań są przesyłane na adres skrzynki e-mail podany podczas rejestracji.

W treści maila zawsze znajduje się również informacja o czasie trwania ankiety, tematyce i liczbie punktów, która zostanie przyznana po jej wypełnieniu.

Wszystkie ankiety możliwe do wypełnienia w danym momencie będą również widoczne po zalogowaniu się na Twoim indywidualnym profilu panelowym.

Jak często będę uczestniczył w badaniach?

Częstotliwość uczestnictwa w badaniach może być różna, uczestnicy panelu Klub Kantar do poszczególnych badań są losowani. Dodatkowo do niektórych badań zapraszane są osoby spełniające określone kryteria, np. tylko w określonym wieku.

Ile punktów można zdobyć?

Każdorazowo wraz z kwestionariuszem do wypełnienia otrzymasz informację o czasie trwania ankiety oraz ilości możliwych do zdobycia punktów. Punkty przyznawane są automatycznie po wypełnieniu kwestionariusza, ale tylko w momencie udzielenia poprawnej odpowiedzi na proste pytanie konkursowe które znajduje się na końcu każdej ankiety.

Jakie wynagrodzenie będę otrzymywał(a) za wypełnianie ankiet?

W panelu badawczym Klub Kantar wynagrodzenie to punkty, które można wymienić na nagrody. Liczba punktów przyznawanych za każdą ankietę zależy od jej długości, stopnia skomplikowania i tematyki. Rozpiętość liczby punktów za ankietę jest więc bardzo duża (od kilkudziesięciu punktów za krótkie ankiety do nawet kilkuset w przypadku badań wymagających większego zaangażowania).

Czy mogę zrezygnować z członkostwa w Klubie Kantar?

Tak. Uczestnictwo w Klubie Kantar jest dobrowolne i w każdej chwili możesz zrezygnować z dalszego w nim udziału. Jeżeli nie chcesz już dostawać informacji o nowych badaniach, w każdej chwili możesz wyrazić taką wolę poprzez wysłanie nam e-maila/wiadomości z swojego konta profilowego lub skorzystania z opcji „rezygnuję” dostępnej na Twoim profilu.

Jak mogę wymienić punkty na nagrody?

Po zalogowaniu, w zakładce „Nagrody” będzie znajdowała się aktualna oferta nagród, na które można wymienić zdobyte punkty. W chwili obecnej są to: przelew pieniężny, doładowanie telefonu lub bon do sklepu EMPIK. Oferta nagród jest przez nas sukcesywnie poszerzana.

Czy mogę mieć zaufanie do panelu badawczego Klub Kantar?

Właścicielem panelu Klub Kantar jest wiodący instytut badawczy w Polsce – Kantar Polska działający na rynku badań marketingowych i społecznych od wielu lat. W naszym panelu Klub Kantar jest zarejestrowanych około 80 tysięcy osób. Realizujemy badania dla wielu uznanych klientów – przedsiębiorstw, jednostek publicznych i placówek naukowych.

Czy ankiety są anonimowe?

Wszystkie odpowiedzi, których udzielasz w ankietach w panelu Klub Kantar są anonimowe i są traktowane jako poufne. Wyniki są wykorzystywane do zbiorczych analiz statystycznych i nikt nieuprawniony nie ma wglądu do indywidualnych odpowiedzi uczestników panelu w powiązaniu z danymi osobowymi. Twoje dane osobowe co do zasady nigdy nie są udostępniane zleceniodawcom badań – chyba, że jako uczestnik panelu wyrazisz taką wolę.

Wszystkie badania prowadzone przez Kantar Polska są realizowane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), kodeksem badawczym ICC/ESOMAR oraz branżowymi normami PKJPA.

Czy moje dane osobowe będą przekazywane innym firmom?

Co do zasady nie przekazujemy Twoich danych osobowych innym podmiotom, z wyjątkiem firm współpracujących z nami przy realizacji badań (wskazanych w pkt 5.1 Polityki prywatności). Jeśli wybrana przez Ciebie gratyfikacja będzie wymagała dostarczenia nagrody drogą pocztową, wtedy dane potrzebne do realizacji zamówienia zostaną przekazane naszemu partnerowi zajmującemu się dostawą (dostarczeniem nagrody). W takiej sytuacji niezbędna jednak będzie Twoja dodatkowa zgoda. Podobnie w przypadku zleceniodawców badań – nigdy nie udostępnimy takim podmiotom Twoich danych osobowych bez Twojej wyraźnej zgody.

Czy mogę zmieniać / aktualizować swoje dane?

Tak, po zalogowaniu na stronę indywidualnego profilu panelisty będzie można uaktualniać swoje dane w zakładce „Moje dane”. Jest dla nas bardzo ważne, aby Twoje dane były zawsze aktualne.

Czy informacje z badań będą dostępne na stronie?

Tak, niektóre wyniki z realizowanych przez nas badań będą dostępne na stronie Panelu Klub Kantar.

Czy moje dane są bezpieczne?

Tak, dane uczestników Klub Kantar są przechowane na specjalnie do tego przystosowanych serwerach, posiadających odpowiednie zabezpieczenia i certyfikaty, spełniające współczesne wymagania dotyczące ochrony danych osobowych.

Czy będę dostawać e-maile ze SPAM’em reklamowym, jeżeli zostanę uczestnikiem Klubu Kantar?

Nie, nasza działalność skupia się wyłącznie na badaniach marketingowych i rynkowych, nie rozsyłamy reklam ani innych informacji poprzez e-mail. Twoje adresy e-mailowe nie będą także przekazywane firmom trzecim - chyba, że wymaga tego dostarczenie nagrody.

Czy muszę uczestniczyć w każdym badaniu?

Udział w badaniach jest dobrowolny, należy jednak pamiętać, że w im większej liczbie badań będziesz uczestniczyć, tym więcej punktów jesteś w stanie zdobyć. Zależy nam na stałej, regularnej współpracy z uczestnikami panelu Klub Kantar – osoby aktywne mogą liczyć na częstsze otrzymywanie zaproszeń do wypełniania ankiet. Jednocześnie, jeśli przez dłuższy okres nie będziesz uczestniczyć w żadnym badaniu, może to być podstawą do usunięcia Ciebie z Panelu Klub Kantar.

Czy muszę się codziennie logować na stronie żeby nie przegapić jakiegoś badania?

Nie, informacja o tym, że pojawiło się nowe badanie, do którego uczestnik panelu został wylosowany zostanie wysłana również mailem. Zachęcamy jednak do jak najczęstszego odwiedzania swojego profilu panelowego.

Ile trwają zazwyczaj ankiety na panelu Klub Kantar?

Czas trwania ankiet, jest bardzo różny: od 2-3 min do nawet 30-35 min. O czasie potrzebnym na wypełnienie ankiety informujemy każdorazowo w mailu zapraszającym do badania.

Czy można przerywać rozpoczętą ankietę i dokończyć ją później?

Tak, można przerwać wypełnianie ankiety i w późniejszym terminie dokończyć ją od miejsca, w którym została przerwana. W przypadku badań realizowanych we współpracy z innymi firmami, może pojawić się dodatkowy wymóg odczekania 15 min do ponownego wejścia na ankietę.

Czy muszę odpowiadać na wszystkie pytania ankiety?

Tak, strony z badaniem są skonstruowane w ten sposób, że przejście do kolejnego pytania jest niemożliwe bez zaznaczenia jakiejkolwiek odpowiedzi w bieżącym pytaniu. W niektórych przypadkach, zwłaszcza w przypadku pytań drażliwych, pojawi się jednak możliwość zaznaczenia pozycji „odmowa odpowiedzi” lub „nie wiem”.

Czy muszę mieć specjalny komputer, aby uczestniczyć w panelu?

Nie, każdy współczesny komputer, na którym da korzystać się z Internetu wystarczy, aby móc uczestniczyć w Klubie Kantar. W celu prawidłowego uczestnictwa wymagane jest połączenie z Internetem oraz przeglądarka internetowa (aktualna wersja jednej z przeglądarek internetowych: Opera, Firefox, Chrome, Safari, Internet Explorer lub inna).

W niektórych badaniach (szczególnie kiedy prezentujemy reklamy) wymagamy realizacji ankiety z włączonym dźwiękiem.

Czy mogę wypełniać ankiety na urządzeniach mobilnych?

Tak, w większości badań. Jeśli badanie nie będzie możliwe do wypełnienia na urządzeniu mobilnym ze względu na sposób prezentowanych pytań, będziemy o tym informować w mailu zapraszającym do badania.

Co to są pliki „cookie”? W jaki sposób i do czego panel Klub Kantar używa tego rodzaju plików?

„Cookie” to mały plik z danymi, zapisywany na dysku twardym komputera użytkownika przy odwiedzaniu stron internetowych. Plik „cookie” może zawierać różne rodzaje informacji, w tym identyfikator użytkownika, który jest wykorzystywany przez stronę w celu monitorowania odwiedzanych podstron. Zastrzegamy sobie prawo do korzystania z plików typu „cookie” w celu ułatwiania użytkownikom korzystania ze Strony internetowej, ustalania schematów ruchu na stronie oraz w innych podobnych celach.

Pliki cookie umieszczane są także dla poprawnej realizacji badań i wypełniania ankiet. Konieczne jest akceptowanie plików cookies pochodzących z naszego systemu. Pliki cookies stosowane w systemie Panelu Klub Kantar wykorzystywane są w celu ustanowienia i utrzymania sesji użytkownika w tym systemie. Brak akceptacji korzystania z plików cookie w systemie Klub Kantar uniemożliwia zalogowanie się i korzystanie z systemu. Informacja o tym, w jaki sposób wyłączyć ciasteczka znajduje się w „Polityce bezpieczeństwa i prywatności”.

Na czym będą polegały konkursy?

Klubowicz, który zostanie wylosowany do badania i odpowie na jego pytania za każdym razem otrzyma na końcu proste pytanie konkursowe. Po udzieleniu poprawnej odpowiedzi zostaną przyznane punkty – zgodnie z informacją podaną w zaproszeniu do badania.

Jaki jest czas oczekiwania na nagrody?

Czas oczekiwania zależy od rodzaju nagrody. Kody podarunkowe oraz doładowania telefonu są realizowane automatycznie, przelewy pieniężne są realizowane w ciągu 28 dni.

Jakie nagrody mam do wyboru w panelu Klub Kantar?

Wszystkie dostępne nagrody można obejrzeć na stronie panelu, po zalogowaniu się na indywidualne konto panelowe. Obecnie są to: przelew pieniężny, kod na zakupy do sklepu Biedronka, kod do sklepów Media Expert, karta podarunkowa Empik, usługa Empik Premium i doładowanie telefonu.

Jak doładować telefon kodem doładowującym?

Sposób doładowania telefonu świadczony przez naszego dostawcę jest bardzo prosty i wygodny. Wystarczy, że po zalogowaniu się do Klubu Kantar podasz operatora i kwotę zasilenia oraz numer telefonu, który chcesz doładować. Środki pojawią się na twojej karcie już po kilku sekundach. Usługa jest dostępna 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.

Jak aktywować usługę Empik Premium?

Wejdź na stronę https://www.empik.com/moje-premium, tam wprowadź swój kod i wciśnij przycisk „wyślij kod”. Zostaniesz przeniesiona/y do ekranu logowania, jeżeli nie byłaś/łeś zalogowany. Zaloguj się lub zarejestruj na empik.com. Zaznacz wymagane zgody i aktywuj premium przyciskiem „Opłać kuponem”, jeżeli chcesz żeby usługa premium odnawiało się co miesiąc, możesz dodać kartę płatniczą w metodach płatności. Zostałaś/łeś przekierowana/y na stronę podsumowującą aktywację, teraz żeby cieszyć się korzyściami z aktywnej usługi premium.

Czy mogę posiadać więcej niż jedno konto w panelu Klub Kantar?

Jedna osoba może posiadać tylko jedno indywidualne konto w panelu. Posiadanie więcej niż jednego konta w panelu Klub Kantar może być podstawą usunięcia kont i wykluczenia posiadacza tych kont z naszego panelu.

Czy mogę zaprosić do udziału w panelu badawczym Klub Kantar inne osoby?

Tak. Każdy zarejestrowany uczestnik może zaprosić do badań w panelu Klub Kantar inne osoby - członków rodziny, przyjaciół i znajomych. Każdy z zaproszonych musi osobno przejść przez procedurę rejestracji.

Czy są jakieś wymogi formalne, aby móc się zarejestrować w panelu Klub Kantar?

Uczestnikiem może być osoba fizyczna, posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych, która ukończyła 16 rok życia lub ukończyła 15 rok życia i otrzymała zgodę rodzica lub opiekuna na udział w Klubie Kantar.

Co zrobić gdy zapomnę hasła?

Na ekranie logowania do Panelu Klub Kantar należy wybrać opcję „zapomniałem hasła”, wtedy na podany adres mailowy, który musi być taki sam jak adres podawany podczas rekrutacji, zostanie wysłane nowe, jednorazowe hasło. Po zalogowaniu na to hasło należy przejść procedurę zmiany hasła na nowe.

Czy mogę skontaktować się z administratorem panelu Klub Kantar, aby zadać dodatkowe pytania lub wyjaśnić wątpliwości?

Jeśli nie znajdujesz odpowiedzi na swoje pytania, prosimy napisać do nas na adres: kontakt@klubkantar.pl