O Firmie

Kantar Polska należy do światowej sieci Kantar, lidera w dziedzinie informacji marketingowej w ponad 80-ciu krajach świata. Kantar Polska specjalizuje się w doradztwie marketingowym i dostarczaniu swoim klientom informacji o konsumentach.

W Polsce w ramach sieci Kantar funkcjonuje kilka marek, w tym główne:

  • Kantar Millward Brown - agencja badawcza specjalizująca się w skuteczności reklamy, komunikacji strategicznej, badaniach nad mediami oraz wizerunkiem i siłą marki. Kantar Millward Brown pomaga klientom w rozwijaniu swoich marek dzięki kompleksowym, opartym na badaniach, jakościowym i ilościowym rozwiązaniom badawczym. Polski oddział powstał w roku 1990 roku pod nazwą SMG/KRC.
  • Kantar TNS - agencja badawcza która doradza klientom przede wszystkim w obszarach innowacji, wizerunku marki, komunikacji oraz relacji z klientami, Kantar TNS w Polsce łączy spuściznę i doświadczenie TNS OBOP i TNS Pentor.

Priorytetem w działalności badawczej obu marek jest jest zdobywanie doświadczenia i wiedzy o konsumencie i przekazywanie ich Klientom w taki sposób, aby mogły się one zamienić w sukces marketingowy. Obie marki realizują badania zarówno za pomocą tradycyjnych i sprawdzonych metod, jak i przy zastosowaniu najnowszych osiągnięć technologii badawczej.

W swojej codziennej działalności Kantar Polska przestrzega najwyższych standardów jakości realizacji badań. W szczególności:

  • Stosuje się do zaleceń Kodeksu ESOMAR czyli powszechnie respektowanych wytycznych branżowych określających standardy etycznego i profesjonalnego postępowania w badaniach

  • Posiada Certyfikat ISO 20252- międzynarodową normę jakości dedykowaną instytutom badania rynku i opinii. Certyfikat ISO 20252 obejmuje następujące obszary funkcjonowania Kantar Polska:
    • Wymogi związane z systemem zarządzania jakością
    • Zarządzanie procesem badawczym
    • Proces gromadzenia danych
    • Zarządzanie danymi i ich przetwarzaniem
    • Informacje na temat badania zawarte w raporcie

  • Posiada Certyfikat ISO 26362 - międzynarodową normę jakości dedykowaną internetowym panelom badawczym. Certyfikat ISO 26362 dla panelu Klub Kantar obejmuje następujące obszary:
    • System rekrutacji panelistów
    • Walidację tożsamości panelistów
    • Wielkość i profil panelu
    Audyt ISO 20252 oraz 26362 przeprowadza instytucja niezależna od branży badawczej.

  • Podlega certyfikacji Programu Kontroli Jakości Pracy Ankieterów (PKJPA). Kantar Polska co roku przechodzi pozytywnie audyt sprawdzający stosownie standardów zawartych w Programie Kontroli Jakości Pracy Ankieterów i otrzymuje certyfikat we wszystkich realizowanych kategoriach badań:
    • Badania realizowane techniką ankieterskich wywiadów osobistych - PAPI
    • Badania realizowane techniką ankieterskich wywiadów osobistych ze wspomaganiem komputerowym - CAPI
    • Badania realizowane techniką ankieterskich wywiadów telefonicznych z systemowym wspomaganiem komputerowym - CATI
    • Badania, w których materiał przygotowywany jest samodzielnie przez badane osoby
    • Badania jakościowe
    • Badania typu mystery shopping

  • Podlega certyfikacji Programu Kontroli Jakości Bezpieczeństwa Informacji (PKJBI) - standardowi wdrożonemu przez OFBOR na wzór normy ISO 27001 Certyfikat PKJBI obejmuje wszystkie aspekty związane z bezpieczeństwem informacji gromadzonych przez instytut badawczy:
    • Wdrożenie Systemu Zarzadzania Bezpieczeństwem Informacji
    • Stworzenie Rejestru Aktywów Informacji
    • Ocena wrażliwości informacji
    • Analiza ryzyka
    • Wdrożenie odpowiednich procedur bezpieczeństwa
    Audyt PKJBI ocenia wszystkie procesy w firmie badawczej i dotyczy wszystkich informacji w niej zgromadzonych. Audyt PKJBI przeprowadzają niezależni audytorzy, podobnie jak PKJPA.

Nasze certyfikaty